loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 272 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

DicePlayer همانگونه که از نامش پیداست ، یک برنامه پخش کننده قوی و سریع برای گوشی های آندرویدی می باشد که توسط آن می توانید انواع فرمت های رایج ویدئویی و همچنین صوتی را با بهترین امکانات مشاهده کنید . این پلیر از فرمت های AVI , MP4 , AVI ,MOV , MTS , TS و … پشتیبانی می کند که برای پخش هرچه بهتر آن ها کدک های MPEG-4 ASP / H.264 توسط آن پشتیبانی می شوند . با فیلم های HD 720p و ۱۰۸۰p نیز سازگاری دارد که به راحتی می توانید آن ها را به همراه زیرنویس در موبایل خود تماشا کنید . برای اجرای این نرم افزار نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر هستید .

 

 

 

LORD بازدید : 173 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

حتما شما نیز اسم اپلیکیشن Instagram را شنیده اید. نرم افزاری فوق العاده و بسیار محبوب که توسط آن می توانید افکت های جذاب و بسیار زیبایی را به عکس هایتان اضافه کنید و سپس این عکس ها را به سادگی بین دوستان و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Instagram دارای افکت های متنوع و امکانات بسیار جالبی می باشد. برای اجرای این نرم افزار نیازمند سیسیتم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید. پیشنهاد می کنیم حتما Instagram را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 

LORD بازدید : 451 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (1)

نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۸

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

خلاصه داستان : تیم دانلودها افتخار دارد فصل دوم انیمیشن فوق العاده جذاب The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes را با زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها در اختیار شما عزیزان قرار دهد .  در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید . گروه دانلودها پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را در فصل دوم از دست ندهید .

 

دانلود در ادامه ی مطلب

LORD بازدید : 211 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (2)

این بار در سایت دانلودها یکی از بازی های جام ملت های اروپا Uefa Euro 2012 را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد . هم اکنون می توانید بازی تیم های یونان و روسیه را با کیفیت عالی از سایت دانلودها دریافت نمایید . 

دانلود در ادامه ی مطلب...

LORD بازدید : 233 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (1)

نام انیمیشن : Thundercats ، گربه های برق آسا – قسمت های ۱ تا ۲۶

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای

سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲

وضعیت : فصل اول به اتمام رسید

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۸۵ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۸٫۳ / ۱۰ 

زیرنویس  فارسی : زیرنویس فارسی اختصاصی تیم ترجمه دانلودها

خلاصه داستان : Thundercats یا گربه های برق آسا ، نام سریالی انیمیشنی است که در ۱۲ قسمت ساخته شده و از تاریخ ۷ مرداد پخش آن شروع شد و سایت دانلودها همزمان با پخش آن ، این انیمیشن را در سایت قرار خواهد داد . در خلاصه داستان این انیمیشن فوق العاده جذاب آمده است : روز های صلح و کامیابی بر روی " زمین سوم " بود ، در دورانی که یک امپراطوری مافوق امپراطوری های دیگر بود و با عدالت و چنگال های برنده فرمانروایی می کرد . اگرچه پیشگویی های نوشته شده در کتاب نادیده گرفته می شدند ، فاجعه ای بزرگ در راه بود . نوشته شده بود که او با آتش متولد خواهد شد ، پادشاهی که مردمش را در برابر ارواح باستانی خبیث به سوی پیروزی هدایت می کند و …
تیم دانلود ها این انیمیشن بسیار جذاب را به شما پیشنهاد می کند.
دانلود در ادامه ی مطلب...
LORD بازدید : 116 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

حتما شما نیز با تبلیغات درون برخی از بازی یا نرم افزارهای سیستم عامل اندروید برخورد داشته اید. این تبلیغات علاوه بر مزاحمت ، از حجم مصرفی نیز می کاهند. نرم افزار AdAway یک ابزار بسیار مناسب و رایگان برای حذف انواع تبلیغات از درون بازی و نرم افزارهای سیستم عامل اندروید می باشد. کار با این برنامه ساده بوده و نیازی به تنظیمات خاصی ندارد. برای اجرای AdAway نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ روت شده دارید. امیدواریم نرم افزار AdAway مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع گردد.

دانلود در ادامه ی مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LORD بازدید : 242 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

 

موزیلا نسخه جدید فایرفاکس را برای  لینوکس ارائه داد.

 

ویژگی های ورژن ۹٫۰b4  :

 

سرعت بیشتر:

به خاطر تغییراتی که در الگوریتم داده شده خیلی سریع تر صفحه یاز می کند و مقدار کمتری از رم کامپیوتر را استفاده می کند.

 

شخصی سازی:

با وجود هزاران افزونه ای که برای فایرفاکس وجود دارد می توانید هر ابزاری که به دردتان می خورد را مطابق میل خود به فایرفاکس اضافه کنید.

 

نوار ابزار فوق العاده:

لازم نیست هیچ آدرسی را به خاطر بسپارید. می توانید در کمتر از یک ثانیه به صفحه مورد نظرتان بروید.

 

راحتی در استفاده:

فایرفاکس بر مبنای ساختار ذهن انسان نوشته شده و حنی اولین بار که  از آن استفاده می کنید به مشکلی نخواهید خورد.

 

قابلیت resume‌ در دانلود:

چنانچه هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع شود وقتی دوباره وصل شوید ادامه ی دانلود انجام می شود و دیگر نیازی به دانلود منجر ندارید.

 

ویژگی های ظاهری:

برای راحتی کاربر تمام آیتم های منو تحت یک دکمه FireFox در گوشه سمت راست قرار داده شده اند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

LORD بازدید : 2290 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

ادوبی پریمییر (Adobe Premiere) نرم افزاری حرفه ای از شرکت معروف ادوبی می باشد که کاربران حرفه ای و مبتدی توسط آن می توانند انواع ویدئوهای خود از جمله HD و Bluray را ویرایش کنند . این فیلم های آموزشی توسط شرکت Video2brain آماده شده اند که بخش های مختلف این برنامه را به صورت تصویری به شما آموزش می دهند و پس از مشاهده این ویدئوها می بایست اموری همچون صداگذاری ، اضافه کردن عنوان ، افکت های تصویری و … را یاد داشته باشید . فایل های پروژه آموزشی نیز در این پک موجود می باشد . زبان این فیلم ها انگلیسی هستند .

| بیش از ۱۵ ساعت آموزش حرفه ای با حجم ۳٫۱ گیگابایت |

 

دانلود در ادامه ی مطلب......

LORD بازدید : 158 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (2)

ه دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، ولنتاین ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد. آخرین و جدیدترین مرحله های این بازی را در ورژن ۲٫۴٫۱ این بازی تجربه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.      

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید....

 

 

 

 

 

 

 

 

چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 609
  • بازدید سال : 3,137
  • بازدید کلی : 121,168