loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 140 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)
گوگل کروم یکی از سریعترین و استانداردترین مرورگر های دنیا می باشد. گرچه برخی امکاناتی که دیگر مرورگر ها برای شما فراهم می کنند در این نرم افزار وجود ندارد اما از رابط کاربری ساده تا پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف وب مانند Native Client و HTML5 این نرم افزار را به یکی از بهترین مرورگر های دنیا تبدیل شده است. اشغال فضایی بسیار کم از حافظه و سرعت بالا همراه با رابط کاربری مبتکرانه آن انقلابی در مرورگر های وب می باشد. این نسخه از نرم افزار در سیستم عامل جدید گوگل یعنی کروم قرار گرفته است. امکانات جالبی مانند همگام سازی ، پرکردن خودکار فرم ها و کارآیی بالا باعث شده که بتوان گفت سریعترین مرورگر دنیا تا به حال می باشد. هم اکنون این نرم افزار مرورگر وب از ادامه مطلب سایت فوردانلودز آماده دریافت است.

 

LORD بازدید : 120 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، بازی جدید و بسیار زیبای Throw The Knife را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. در این بازی زیبا شما باید با سلاح های مختلف مانند چاقو ، به نابودسازی حشراتی که مزاحم دوستان شما شده اند اقدام کنید.

یکی از قابلیت هایی که موجب جذابیت بیشتر این بازی شده است ، تنوع زیاد سلاح هاست. امیدواریم لذت ببرید.

 

LORD بازدید : 145 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.


LORD بازدید : 141 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

 

dvd دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Spec Ops: The Line برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

LORD بازدید : 124 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گل را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۲۸۰X1024 آماده شده اند .


LORD بازدید : 452 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360
پلتفورم : XBOX 360
ژانر: Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
Region: FREE
مد بازی : ---
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد
London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
LORD بازدید : 185 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

نام انیمیشن : Avatar : The Legend of Korra – قسمت های ۱ تا ۱۲

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۲ فصل ( ۲ کتاب )

وضعیت : کتاب اول ( فصل اول ) به طور کامل پخش شده است 

تاریخ پخش کتاب دوم ( فصل دوم ) : نا مشخص 

مدت زمان : ۱۲ قسمت ۲۳ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۹٫۳/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد ( ترجمه شده توسط تیم تی وی شو )

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : محوریت داستان این انیمیشن با توجه به انیمیشن Avatar: The Last Airbender می باشد . در سال ۲۰۰۵ مایکل دانته دی‌مارتینو سریالی انیمیشن ساخت با عنوان Avatar:The Last Airbender که با داستانی زیبا در ۳ فصل روایت شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید. داستان سریال در دنیایی میگذشت که جهان به ۴ بخش تقسیم شده بود: قبایل آب، سرزمین خاک، معابد باد و کشور آتش. هر کدام از این ۴ ملت توانایی کنترل یکی از عناصر(آّب، خاک، باد و آتش) را داشتند که ریشه در هنرهای رزمی و فرهنگ همان ملت داشت، عده‌ای هم توانایی کنترل هیچکدام از عناصر را نداشتند و تنها یک نفر بود که توانایی کنترل هر ۴ عنصر را داشت که به نام آواتار شناخته م یشد .  آواتار به ترتیب از میان ملتهای مختلف برگزیده می شد و وظیفه حفظ صلح و توازن را در دنیا برعهده داشت و پس از مرگش آواتاری دیگر ، از ملتی دیگر جان می گرفت. در طی سریال، آواتار انگ به کمک دوستانش، به جنگی ۱۰۰ ساله خاتمه دادند و کشور آتش را(که به سایر ملتها حمله کرده بودند) عقب راندند و صلح را به جهان برگردا ندند. حال ۷۰ سال از آن زمان می گذرد . آواتار آنگ مرده است . حال به مانند گردش فصول ، گردش آواتار ها از سر گرفته شده است . آواتار جدید کورا نام کورا نام دارد ، آوتار کورا برای برگرداندن صلح و توازن با دنیا با مشکلات زیادی رو به رو است  که …

LORD بازدید : 127 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (0)

نام انیمیشن : The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes S02 – قسمت های ۱ تا ۹

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۲

وضعیت : در حال پخش 

مدت زمان : ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p

امتیاز : ۸٫۶ / ۱۰ 

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی دانلودها

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ پخش قسمت ها :  IMDB ، ویکی پدیا

 

خلاصه داستان : تیم دانلودها افتخار دارد فصل دوم انیمیشن فوق العاده جذاب The Avengers: Earth’s Mightiest Heroes را با زیرنویس فارسی اختصاصی دانلودها در اختیار شما عزیزان قرار دهد .  در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید . گروه دانلودها پیشنهاد می کند این انیمیشن جذاب را در فصل دوم از دست ندهید .

 

LORD بازدید : 134 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Light Flow – LED Control ابزاری است که کنترل پیغام ها ، ویبره ها ،‌ صداهای تکرار شونده و نورهای LED را در اختیارتان قرار می دهد . به طور مثال با این برنامه می توانید صداهای تکرار شونده ای را بر روی الگوهای لرزشی گوشی خود که هنگام نمایش پیغام ها فعال می شود بیافزایید . شما همچنین می توانید با انتخاب حالت Sleep یا On Charge هنگامی که نورها ، صداها و لرزش های دیده یا شنیده نمی شوند ، سیستم را غیر فعال کنید .

چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 3,127
  • بازدید کلی : 121,158