loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 122 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Emsisoft Emergency Kit 2.0.0.8 مجموعه ای رایگان از نرم افزارها می باشد که می توانند بدون نصب، کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کنند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده.


LORD بازدید : 106 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Defrag یکی از کارهایی است که از گذشته باعث افزایش عملکرد و کارآیی سیستم عامل شده و امروزه هم به عنوان یکی از بهترین ترفند ها مورد استفاده قرار می گیرد ؛ اکثر کاربران با این کار آشنایی دارند و معمولا بارها این کار را انجام داده اند. برروی سیستم عامل ویندوز هم نسخه ای از آن موجود است اما خوب به طبع قابلیت هایی که یک نرم افزار جانبی می تواند در اختیار کاربر قرار دهد را دارا نمی باشد. O&O Defrag می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتای خود که به صورت پیش فرض در ویندوز است قرار گیرد . البته این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر دست کاربران را برای افزایش سرعت رایانه و مخصوصا هارد دیسک سیستم باز می گذارد. برای یکپارچه سازی هارد دیسک توسط این ابزار کافی است با انتخاب یک دکمه به ۵ روش مختلف هارد را به نرم افزار سپرده و منتظر پایان یافتن کار باشید تا هاردی یکپارچه تر را تحویل بگیرید. کاربرانی که از این نرم افزار استفاده کنند در خواهند یافت که پس از یک عمل یکپارچه سازی ساده سرعت خواندن و نوشتن روی هارد دیسک افزایش چشم گیری خواهد داشت. لازم به ذکر است در زمان اجرا برنامه به صورت یک نرم افزار مخفی در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و فضای بسیار کمی را از حافظه اشغال می کند که یکی از محاسنات این ابزار به شمار می رود .پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها از خصوصیات دیگر O&O Defrag به شمار می روند.


LORD بازدید : 109 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

JetBrains WebStorm 4.0.2 یک ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش فایل های تحت وب است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های javascript/CSS/HTML را به راحتی ویرایش کنید . با استفاده از قابلیت autocompletion برنامه می توانید با کدهای آماده ی نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های خود را سریع تر انجام دهید و احتمال بوجود آمدن خطا را کاهش دهید . در پایان نیز میتوانید نتیجه ی کار خود را با مرورگرهای مختلف تماشا کنید و یا اینکه آنها را به طور مستقیم به سرور FTP و یا همان هاست خود منتقل کنید .


LORD بازدید : 118 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "سیندخت" را برای تلفن همراه شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از مطالعه این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا نهایت لذت و استفاده را ببرید.


LORD بازدید : 707 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

نام بازی: Sid Meier's Civilization V: Gods & Kings
پلتفورم : pc
ژانر:Strategy 
تاریخ انتشار جهانی :2012 
تاریخ انتشار در آمریکا :2012 
تاریخ انتشار در اروپا :2012 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: 2K Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Firaxis Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Sid Meier's Civilization V: Gods and Kings ،  اولین مجموعه برای سری بازی Civilization V هست که در تاریخ 19 جون سال 2012 میلادی یعنی امروز منتشر شده است . در حقیقت آن یک بسته توسعه برای اولین بار برای تمدن 5 هست. .این بسته ی الحاقی دارای قومیت ها , تکنولوژی ها و گروه های جدید به همراه فرماندهانی جدید است.شما همچنین فرصت راه یابی به معبد خدایان را نیز پیدا خواهید کرد. 
LORD بازدید : 189 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

شماره ی نوزدهم از پرمخاطب ترین مجله ی الکترونیکی ایران، گیم لند با نام جدید “هنر بازی” به سخت ترین حالت ممکن منتشر شد. تغییر نام مجله به “هنر بازی” در راستای مطرح شدن مجله با یک نام کاملا ایرانی است و اهداف بلند مدتی نیز در پس این تغییر نام قرار دارد. در این شماره با مطالب متنوعی که مهم ترین آنها پرونده ی اختصاصی از عنوان Black Ops 2 است به چشم می خورد. در ادامه می توانید لیست مطالب مجله را مشاهده و این شماره را با لینک مستقیم دانلود کنید.


LORD بازدید : 129 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ژانر : انیمیشن
سال انتشار :2011
کیفیت : فوق العاده BluRay 720p
زیرنویس فارسی :ندارد
انکودر: گانول

مقدمه :
این انیمیشن بر اساس کتاب ( گروه جنگل ) نوشته جان لیتهو به عنوان بهترین کتاب کودکان از نظر مجله نیویورک تامیز می باشد که برنده بهترین بازیگر نیز شده است و لحظات شادی برای کودکان به ارمغان می آورد

خلاصه داستان:
داستان در مورد افسانه زندگی موریس است.پنگوئنی که به دلیل پرورش یافتن در جنگل ، گمان میکرد که ببر است.دو پنگوئن از سرزمینشان قطب جنوب ، برای پیدا کردن ببر بزرگ جنگ جو ، برای مقابله با حمله گرازماهی ها آمدند و موریس گروهی از دوستان جنگلی اش را جمع کرد تا از وقوع حادثه جلوگیری کند.

 

LORD بازدید : 165 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

افتخار داریم برای اولین بار در سایت های ایرانی بازی های جذاب جام ملت های اروپا Euro 2012 را با کیفیت بالا برای شما کاربران عزیز آماده کنیم.امیدواریم بتوانیم همه بازی های این جام را تا آخرین بازی ، برای شما کاربران آماده سازیم تا افتخاری دیگر از کسب رضایت شما برای سایت میهن دانلود رقم بخورد   
    در ورزشگاه له‌ويف آلماني‌‌ها که از دو بازي قبلي مقابل پرتغال و هلند دو برد و 6 امتياز اندوخته کرده بودند، برابر دانمارک قرارگرفتند. ژرمن‌ها در سايه بازي هجومي خود در 45 دقيقه نخست، به گل در دقيقه 19 توسط لوکاس پودولوسکي، ستاره عضو تيم کلن رسيدند اما کرون دلي بازيکن موفق دانمارکي‌ها در يورو 2012 موفق شد در دقيقه 25 بازي را به تعادل کشاند تا دو تيم نيمه نخست را با تساوي به پايان ببرند.

LORD بازدید : 145 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

    

 

 

 

چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 648
  • بازدید سال : 3,176
  • بازدید کلی : 121,207