loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 164 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

Fantastic Creations: House of Brass در این بازی می بایست با کمک مخترع عجیب و غریب که یک ساعت زمان ساخته است ، ازخانه ی افسر ارشد فرار کنید !‌ در این راه بهتر است به راهنمایی های Edwin Q. Cogglethorpe گوش کنید تا به سلامت مراحل بازی را طی کنید . این بازی Hidden Object می باشد که در ادامه میتوانید تصاویری از محیط بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 


LORD بازدید : 132 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

سلام

می خواستم اعلام نمایم از این به بعد مطالب این سایت اختصاصی می شوند یعنی فقط برای اعضا نمایش داده میشود.

یک بار عضو شوید چند بار فایده ببرید.

عضویت تنها یک دقیقه طول می کشد.

LORD بازدید : 177 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (4)

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 


LORD بازدید : 185 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 


LORD بازدید : 151 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.


LORD بازدید : 131 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker Professional ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.


LORD بازدید : 429 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

GooseGogs یک بازی دو بعدی جذاب است که بازیکن می تواند در آن کنترل ۶ نوع موجود کوچولوی غلتان با شکلک های متفاوت به نام GooseGog را به دست بگیرد که هرکدام توانایی خاص خود را دارند. شما باید با افزایش سرعت عمل خود دائماً مراقب GooseGog باشید تا در حین طی کردن مسیر بازی به چاله ها سقوط نکند.

قابلیت های کلیدیبازیGooseGogs:
- بازی پرطرفدار در سراسر جهان
- استفاده از شش مدل GooseGogs با توانایی ها و رفتارهای فیزیکی متفاوت
- گرافیک دو بعدی جذاب با جلوه های مدرن
- ۵۰ مرحله هیجان انگیز
- تفاوت در طراحی مراحل مختلف
- مناسب بودن برای تمام سنین
- و …

LORD بازدید : 103 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

Mi File Explorer 3.0.3 از ساده ترین فایل منجرهای سیستم عامل اندروید می باشد که امکانات بسیاری را برای کاربران ارائه می کند. این نرم افزار کم حجم و رایگان دارای ویژگی هایی همچون کپی، جا به جایی، جستجو، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلهای نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها، فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد اشاره کرد.


LORD بازدید : 192 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)


نام انیمیشن: Chicken Little – جوجه کوچولو

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۵

مدت زمان: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم: ۵۳۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: موضوع کلی داستان در مورد جوجه ای است که در ابتدا فیلم با موجودات فضایی برخورد می کند. ولی چون مدرکی برای اثبات حرف یا حقانیت خود ندارد، تحقیر شده و مورد تمسخر قرار می گیرد. ولی در انتهای ماجرا و زمانی که فضایی ها به زمین حمله می کنند، اوست که منجی زمین شده و همه را نجات می دهد. در ابتدا فیلم جوجه کوچولو ناقوس کلیسا را بعنوان هشدار برای مردم شهر به صدا در می آورد. انگار او از حادثه ای در آینده خبر دارد که فقط خود او میداند و برای دیگران غیر قابل باور است. و این کار او شهر را بهم می ریزد و این بهم ریختگی بسیار بزرگ، سریع و عجیب می باشد…

LORD بازدید : 351 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .


چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 3,188
  • بازدید کلی : 121,219