loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 153 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

Wise Care 365 Pro نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. تمامی این بهینه سازی ها با یک کلیک توسط بخش One Click Tune-up انجام خواهند شد. قابلیت های ریز دیگری مانند بازیابی فایل های پاک شده ، تنظیم ویندوز برای خاموش شدن در زمان مشخص ، امکان مخفی سازی اطلاعات شخصی و حذف فایل های پدید آمده از وبگردی اینترنت در زمره توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

LORD بازدید : 177 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (4)

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 


LORD بازدید : 151 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.


LORD بازدید : 131 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Sothink Logo Maker Professional ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.


LORD بازدید : 140 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)
گوگل کروم یکی از سریعترین و استانداردترین مرورگر های دنیا می باشد. گرچه برخی امکاناتی که دیگر مرورگر ها برای شما فراهم می کنند در این نرم افزار وجود ندارد اما از رابط کاربری ساده تا پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف وب مانند Native Client و HTML5 این نرم افزار را به یکی از بهترین مرورگر های دنیا تبدیل شده است. اشغال فضایی بسیار کم از حافظه و سرعت بالا همراه با رابط کاربری مبتکرانه آن انقلابی در مرورگر های وب می باشد. این نسخه از نرم افزار در سیستم عامل جدید گوگل یعنی کروم قرار گرفته است. امکانات جالبی مانند همگام سازی ، پرکردن خودکار فرم ها و کارآیی بالا باعث شده که بتوان گفت سریعترین مرورگر دنیا تا به حال می باشد. هم اکنون این نرم افزار مرورگر وب از ادامه مطلب سایت فوردانلودز آماده دریافت است.

 

LORD بازدید : 145 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.


LORD بازدید : 122 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Emsisoft Emergency Kit 2.0.0.8 مجموعه ای رایگان از نرم افزارها می باشد که می توانند بدون نصب، کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کنند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده.


LORD بازدید : 106 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

Defrag یکی از کارهایی است که از گذشته باعث افزایش عملکرد و کارآیی سیستم عامل شده و امروزه هم به عنوان یکی از بهترین ترفند ها مورد استفاده قرار می گیرد ؛ اکثر کاربران با این کار آشنایی دارند و معمولا بارها این کار را انجام داده اند. برروی سیستم عامل ویندوز هم نسخه ای از آن موجود است اما خوب به طبع قابلیت هایی که یک نرم افزار جانبی می تواند در اختیار کاربر قرار دهد را دارا نمی باشد. O&O Defrag می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای همتای خود که به صورت پیش فرض در ویندوز است قرار گیرد . البته این نرم افزار به دلیل دارا بودن امکانات بیشتر دست کاربران را برای افزایش سرعت رایانه و مخصوصا هارد دیسک سیستم باز می گذارد. برای یکپارچه سازی هارد دیسک توسط این ابزار کافی است با انتخاب یک دکمه به ۵ روش مختلف هارد را به نرم افزار سپرده و منتظر پایان یافتن کار باشید تا هاردی یکپارچه تر را تحویل بگیرید. کاربرانی که از این نرم افزار استفاده کنند در خواهند یافت که پس از یک عمل یکپارچه سازی ساده سرعت خواندن و نوشتن روی هارد دیسک افزایش چشم گیری خواهد داشت. لازم به ذکر است در زمان اجرا برنامه به صورت یک نرم افزار مخفی در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و فضای بسیار کمی را از حافظه اشغال می کند که یکی از محاسنات این ابزار به شمار می رود .پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند و همچنین سازگاری با انواع سیستم فایل ها از خصوصیات دیگر O&O Defrag به شمار می روند.


LORD بازدید : 109 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

JetBrains WebStorm 4.0.2 یک ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش فایل های تحت وب است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا فایل های javascript/CSS/HTML را به راحتی ویرایش کنید . با استفاده از قابلیت autocompletion برنامه می توانید با کدهای آماده ی نرم افزار ویرایش و ساخت فایل های خود را سریع تر انجام دهید و احتمال بوجود آمدن خطا را کاهش دهید . در پایان نیز میتوانید نتیجه ی کار خود را با مرورگرهای مختلف تماشا کنید و یا اینکه آنها را به طور مستقیم به سرور FTP و یا همان هاست خود منتقل کنید .


LORD بازدید : 364 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

پایگاه داده ها یا بانک اطلاعاتی به مجموعه ای از اطلاعات با ساختار منظم و سامان مند گفته می شود. این پایگاه های اطلاعاتی معمولاً در قالبی که برای دستگاه ها و رایانه ها قابل خواندن و قابل دسترسی باشند ذخیره می شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزار قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل پایگاه داده های کد های برنامه نویسی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. نرم افزار Scientific Toolworks Understand با تجزیه و تحلیل پایگاه داده های کد های برنامه نویسی اقدام به نمایش وضعیت کد ها و نوع طبقه بندی آن ها می کند.این نرم افزار قابلیت حفاظت و ساماندهی source code های برنامه های C++ ,C# ,FORTRAN ,Java ,JOVIAL و ... را دراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

LORD بازدید : 282 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت (Voice Over Internet Protocol) با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند.اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که بیش از 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این برنامه همانند تلفن عمل می کند و هر دو طرف می بایستی نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشند. اسکایپ کیفیت خارق العاده ای در انتقال صدا دارد به طوری که اکثر کارشناسان کیفیت انتقال صدای این نرم افزار را از تلفن بیشتر می دانند.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی و... اشاره کرد.تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است.برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب می بایستی از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری بسازید. 
برای دانلود نرم افزار از میهن دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

LORD بازدید : 106 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

رجيستري يک بانک اطلاعاتي بسيار قدرتمند است که جهت ذخيره سازي تنظيمات و تغييرات اعمال شده در نسخه هاي 32 بيتي Microsoft Windows بکار مي رود. رجيستري شامل اطلاعات و تنظيمات براي تمام سخت افزارها ، نرم افزارها ، کاربران ، اولويت هاي PC و .... مي باشد. هنگامي که يک کاربر تغييراتي در تنظيمات Control Panel ، انتساب فايلها ، سياستهاي امنيتي و يا برنامه هاي نصب شده ايجاد مي کند ، اين تغييرات به رجيستري منعکس شده و در آنجا ذخيره مي شود. رجیستری را به عبارتی می توان قلب ویندوز خواند.هنگامی که شما نرم افزاری را Uninstall می کنید یا در فایل های سیستمی تغییراتی ایجاد می کنید تمامی این موارد در رجیستری ثبت می شوند.حال که با اهمیت رجیستری و اینکه باید آن را همیشه سالم نگه داریم آشنا شدید در پست امروز وبسایتمیهن دانلود،یکی از برترین نرم افزار های کمپانی NETGATE برای ترمیم و بهینه سازی رجیستری را برای دانلود شما کاربران اماده کرده ایم. NETGATE Registry Cleaner با بهره گیری از الگوریتم های توانمند و هوشمند،تمامی کلید های نامعتبر و زائد رجیستری را ترمیم و باعث افزایش سرعت سیستم عامل می شود.این نرم افزار علاوه بر ترمیم رجیستری قابلیت های ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری، حذف فایل های اضافی سیستم، پاک سازی رد پاها و گزارشات،مدیریت Startup و... را دارد. 
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

LORD بازدید : 242 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

 

موزیلا نسخه جدید فایرفاکس را برای  لینوکس ارائه داد.

 

ویژگی های ورژن ۹٫۰b4  :

 

سرعت بیشتر:

به خاطر تغییراتی که در الگوریتم داده شده خیلی سریع تر صفحه یاز می کند و مقدار کمتری از رم کامپیوتر را استفاده می کند.

 

شخصی سازی:

با وجود هزاران افزونه ای که برای فایرفاکس وجود دارد می توانید هر ابزاری که به دردتان می خورد را مطابق میل خود به فایرفاکس اضافه کنید.

 

نوار ابزار فوق العاده:

لازم نیست هیچ آدرسی را به خاطر بسپارید. می توانید در کمتر از یک ثانیه به صفحه مورد نظرتان بروید.

 

راحتی در استفاده:

فایرفاکس بر مبنای ساختار ذهن انسان نوشته شده و حنی اولین بار که  از آن استفاده می کنید به مشکلی نخواهید خورد.

 

قابلیت resume‌ در دانلود:

چنانچه هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع شود وقتی دوباره وصل شوید ادامه ی دانلود انجام می شود و دیگر نیازی به دانلود منجر ندارید.

 

ویژگی های ظاهری:

برای راحتی کاربر تمام آیتم های منو تحت یک دکمه FireFox در گوشه سمت راست قرار داده شده اند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 635
  • بازدید سال : 3,163
  • بازدید کلی : 121,194