loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 140 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

نام مستند : National Geographic – Megafactories: Boeing 747

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۹۰ و ۸۶۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p و HDTV XviD

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : بویینگ ۷۴۷ یکی از بزرگترین هواپیماهای مسافربری می باشد . این هواپیما با چهار موتور و ساختاری دوطبقه قابلیت جابجایی حداکثر ۵۵۰ مسافر را داراست. برخلاف ایرباس آ-۳۸۰، طبقه دوم در بوئینگ ۷۴۷ کامل نیست و منحصر به قسمت جلوی هواپیما است . اندیشه ساخت ۷۴۷ توسط شرکت هواپیمایی بوئینگ در اواسط دهه شصت میلادی مطرح شد، به‌دنبال آن ارتش آمریکا برای تقویت ناوگان خود قرارداد خرید تعداد زیادی از این هواپیما را با شرکت بوئینگ منعقد کرد…

LORD بازدید : 139 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

Monster Shooter: Lost Levels یک بازی اکشن و شوتر برای پلتفرم آندروید می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها ، مراحل ، دشمنان و … جدید هستیم . بازی در سیارات دیگر در حال جریان است که در طول بازی از ۳ سیاره‌ی مختلف دیدن خواهید کرد که در کل می بایست ۶۰ مرحله ی مختلف را پشت سربگذارید . برای کشتن راحت تر ، سازندگان ۱۲ سلاح مختلف را طراحی کرده اند که تمامی آن ها قابلیت اپدیت شدن را دارا می باشند تا برقابلیت های آن ها افزوده شود .


LORD بازدید : 145 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

همه شما با نام Avast آشنا هستید و مطمئنا از نسخه های آن در سیتم عامل ویندوز استفاده میکنید. این بار این شرکت نسخه آندروید آن را منتشر کرده است. این نرم افزار یکی از امن ترین آنتی ویروس ها در بین آنتی ویروس های آندروید است. با کمک این نرم افزار میتوانید ویروس ها را به راحتی شناسایی کنید و آن ها را از بین ببرید. لازم به ذکر است که باید حداقل هر ماه یک بار آنتی ویروس خود را به روز رسانی کنید.


LORD بازدید : 147 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید فاصله اجسام را از همدیگر اندازه بگیرید؟ آیا دوست دارید بدانید فاصله جسم با جسم کناری چقدر است؟ در این پست از آندرویدموبایل به سراغ یک نرم افزار جالب و کاربردی می رویم؛ این نرم افزار کهVignette full v2012.04.17.1 نام دارد،نرم افزار بسیار حرفه ای در این زمینه بوده و همچنین یکی از کارآمد ترین نرم افزار هایی است که در گوگل پلی وجود دارد،با کمک این نرم افزار می توانید فاصله ی بین اجسام را اندازه گیری کنید.این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید


LORD بازدید : 375 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

سری بازی های کراش ( Crash ) یا همان روباه بازیگوش یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از زمان کنسول Play Station 1 تا کنون در سبک ورزشی و تا حدودی کارتونی ساخته و روانه بازار شده است. این بازی به دلیل محبوبیت بیش از حدی که دارد موجب شده تا نسخه هایی از این بازی حتی برای کنسول های امروزی از قبیل Xbox نیز ساخته شود. در این بازی شما با انتخاب یکی از کاراکتر های اصلی به مسابقه می پردازید. بازی چند سبک دارد که این سبک ها عبارتند از سبک مسابقه ی اختیاری و سبک مسابقه به وسیله مراحل بازی. هم چنین این بازی حجم بسیار مناسبی داشته و قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها می باشد.

LORD بازدید : 364 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

پایگاه داده ها یا بانک اطلاعاتی به مجموعه ای از اطلاعات با ساختار منظم و سامان مند گفته می شود. این پایگاه های اطلاعاتی معمولاً در قالبی که برای دستگاه ها و رایانه ها قابل خواندن و قابل دسترسی باشند ذخیره می شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزار قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل پایگاه داده های کد های برنامه نویسی را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. نرم افزار Scientific Toolworks Understand با تجزیه و تحلیل پایگاه داده های کد های برنامه نویسی اقدام به نمایش وضعیت کد ها و نوع طبقه بندی آن ها می کند.این نرم افزار قابلیت حفاظت و ساماندهی source code های برنامه های C++ ,C# ,FORTRAN ,Java ,JOVIAL و ... را دراست. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

LORD بازدید : 509 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

نام کتاب: آتش خاموش
نویسنده: سیمین دانشور
تعداد صفحات: 182
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سیمین دانشور نویسنده و مترجم ایرانی بود. وی نخستین زن ایرانی بود که به صورتی حرفه ای در زبان فارسیداستان نوشت.مهمترین اثر او رمان سووشون است که نثری ساده دارد و به ۱۷ زبان ترجمه شده است. اینبار کتابآتش خاموش ایشان که شامل شانزده داستان کوتاه می شود را آماده کرده ایم.
برای دانلود رایگان کتاب "آتش خاموش" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

LORD بازدید : 282 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

اسکایپ (Skype) نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت (Voice Over Internet Protocol) با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند.اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که بیش از 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد. این برنامه همانند تلفن عمل می کند و هر دو طرف می بایستی نرم افزار را بر روی سیستم خود داشته باشند. اسکایپ کیفیت خارق العاده ای در انتقال صدا دارد به طوری که اکثر کارشناسان کیفیت انتقال صدای این نرم افزار را از تلفن بیشتر می دانند.از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی و... اشاره کرد.تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است.برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب می بایستی از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری بسازید. 
برای دانلود نرم افزار از میهن دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

LORD بازدید : 106 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

رجيستري يک بانک اطلاعاتي بسيار قدرتمند است که جهت ذخيره سازي تنظيمات و تغييرات اعمال شده در نسخه هاي 32 بيتي Microsoft Windows بکار مي رود. رجيستري شامل اطلاعات و تنظيمات براي تمام سخت افزارها ، نرم افزارها ، کاربران ، اولويت هاي PC و .... مي باشد. هنگامي که يک کاربر تغييراتي در تنظيمات Control Panel ، انتساب فايلها ، سياستهاي امنيتي و يا برنامه هاي نصب شده ايجاد مي کند ، اين تغييرات به رجيستري منعکس شده و در آنجا ذخيره مي شود. رجیستری را به عبارتی می توان قلب ویندوز خواند.هنگامی که شما نرم افزاری را Uninstall می کنید یا در فایل های سیستمی تغییراتی ایجاد می کنید تمامی این موارد در رجیستری ثبت می شوند.حال که با اهمیت رجیستری و اینکه باید آن را همیشه سالم نگه داریم آشنا شدید در پست امروز وبسایتمیهن دانلود،یکی از برترین نرم افزار های کمپانی NETGATE برای ترمیم و بهینه سازی رجیستری را برای دانلود شما کاربران اماده کرده ایم. NETGATE Registry Cleaner با بهره گیری از الگوریتم های توانمند و هوشمند،تمامی کلید های نامعتبر و زائد رجیستری را ترمیم و باعث افزایش سرعت سیستم عامل می شود.این نرم افزار علاوه بر ترمیم رجیستری قابلیت های ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری، حذف فایل های اضافی سیستم، پاک سازی رد پاها و گزارشات،مدیریت Startup و... را دارد. 
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

LORD بازدید : 129 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،با یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت و بهینه ساز ویندوز محبوب سون در خدمت شما کاربران هستیم. Yamicsoft Windows 7 Manager نام نرم افزار معروف و محبوبی است که توسط کمپانی Yamicsoft طراحی شده است.این نرم افزار قابلیت تنظیم، بهینه سازی ، پاک سازی و افزایش سرعت ویندوز سون را داراست.این نرم افزار خود شامل 30 ابزار جداگانه و پرکاربرد برای بهینه سازی و افزایش کارایی ویندوز سون است. نرم افزار Yamicsoft Windows 7 Manager شامل بخش های بهینه سازی،افزایش سرعت اینترنت،پاک کننده و ترمیم کلید های معیوب رجیستری،سفارشی سازی منوها و استارت آپ،امنیت، ابزار های کار با شبکه و ... است.با استفاده از این نرم افزار می توانید مدیریتی کامل بر روی Startup و بوت ویندوز داشته باشید و سرعت کار و راه اندازی سون را افزایش دهید. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید..

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
مدیریت و بهینه ساز ویندوز سون
افزایش عملکرد،سرعت کار و راه اندازی ویندوز سون
پاک کننده و  ترمیم کلید های معیوب رجیستری
قابلیت سفارشی سازی منوها
دارای ابزار های کار و مدیریت شبکه
امکان مشاهده تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم
امکان افزایش سرعت اینترنت
و...

راهنمای نصب و رجیستر کامل نرم افزار:
1- اتصال خود را حتما از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. 
2- در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. 
3- پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار محتویات پوشه Keygen را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Keygen.exe را اجرا و سپس عملیات رجیستر را انجام دهید. 
4- اگر فایل Keygen به درستی بر روی سیستم شما اجرا نمی شود،به معنی این است که سیستم شما آخرین نسخه نرم افزار Microsoft .NET Framework را ندارد.
5- می توانید آخرین نسخه نرم افزار  Microsoft .NET Framework را از اینجا دریافت نمائید.

 

چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 647
  • بازدید سال : 3,175
  • بازدید کلی : 121,206