loading...
دی دانلود
LORD بازدید : 103 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (0)

Mi File Explorer 3.0.3 از ساده ترین فایل منجرهای سیستم عامل اندروید می باشد که امکانات بسیاری را برای کاربران ارائه می کند. این نرم افزار کم حجم و رایگان دارای ویژگی هایی همچون کپی، جا به جایی، جستجو، ارسال و به اشتراک گذاشتن فایلهای نصب ، حذف و پشتیبان گیری از برنامه ها، فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده ، مشاهده ی فرمت های مختلف عکس ها ، فیلم ها و اسناد اشاره کرد.


LORD بازدید : 120 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، بازی جدید و بسیار زیبای Throw The Knife را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. در این بازی زیبا شما باید با سلاح های مختلف مانند چاقو ، به نابودسازی حشراتی که مزاحم دوستان شما شده اند اقدام کنید.

یکی از قابلیت هایی که موجب جذابیت بیشتر این بازی شده است ، تنوع زیاد سلاح هاست. امیدواریم لذت ببرید.

 

LORD بازدید : 134 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Light Flow – LED Control ابزاری است که کنترل پیغام ها ، ویبره ها ،‌ صداهای تکرار شونده و نورهای LED را در اختیارتان قرار می دهد . به طور مثال با این برنامه می توانید صداهای تکرار شونده ای را بر روی الگوهای لرزشی گوشی خود که هنگام نمایش پیغام ها فعال می شود بیافزایید . شما همچنین می توانید با انتخاب حالت Sleep یا On Charge هنگامی که نورها ، صداها و لرزش های دیده یا شنیده نمی شوند ، سیستم را غیر فعال کنید .

LORD بازدید : 139 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

Monster Shooter: Lost Levels یک بازی اکشن و شوتر برای پلتفرم آندروید می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها ، مراحل ، دشمنان و … جدید هستیم . بازی در سیارات دیگر در حال جریان است که در طول بازی از ۳ سیاره‌ی مختلف دیدن خواهید کرد که در کل می بایست ۶۰ مرحله ی مختلف را پشت سربگذارید . برای کشتن راحت تر ، سازندگان ۱۲ سلاح مختلف را طراحی کرده اند که تمامی آن ها قابلیت اپدیت شدن را دارا می باشند تا برقابلیت های آن ها افزوده شود .


LORD بازدید : 145 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

همه شما با نام Avast آشنا هستید و مطمئنا از نسخه های آن در سیتم عامل ویندوز استفاده میکنید. این بار این شرکت نسخه آندروید آن را منتشر کرده است. این نرم افزار یکی از امن ترین آنتی ویروس ها در بین آنتی ویروس های آندروید است. با کمک این نرم افزار میتوانید ویروس ها را به راحتی شناسایی کنید و آن ها را از بین ببرید. لازم به ذکر است که باید حداقل هر ماه یک بار آنتی ویروس خود را به روز رسانی کنید.


LORD بازدید : 147 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (0)

آیا دوست دارید فاصله اجسام را از همدیگر اندازه بگیرید؟ آیا دوست دارید بدانید فاصله جسم با جسم کناری چقدر است؟ در این پست از آندرویدموبایل به سراغ یک نرم افزار جالب و کاربردی می رویم؛ این نرم افزار کهVignette full v2012.04.17.1 نام دارد،نرم افزار بسیار حرفه ای در این زمینه بوده و همچنین یکی از کارآمد ترین نرم افزار هایی است که در گوگل پلی وجود دارد،با کمک این نرم افزار می توانید فاصله ی بین اجسام را اندازه گیری کنید.این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید


LORD بازدید : 272 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

DicePlayer همانگونه که از نامش پیداست ، یک برنامه پخش کننده قوی و سریع برای گوشی های آندرویدی می باشد که توسط آن می توانید انواع فرمت های رایج ویدئویی و همچنین صوتی را با بهترین امکانات مشاهده کنید . این پلیر از فرمت های AVI , MP4 , AVI ,MOV , MTS , TS و … پشتیبانی می کند که برای پخش هرچه بهتر آن ها کدک های MPEG-4 ASP / H.264 توسط آن پشتیبانی می شوند . با فیلم های HD 720p و ۱۰۸۰p نیز سازگاری دارد که به راحتی می توانید آن ها را به همراه زیرنویس در موبایل خود تماشا کنید . برای اجرای این نرم افزار نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر هستید .

 

 

 

LORD بازدید : 173 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

حتما شما نیز اسم اپلیکیشن Instagram را شنیده اید. نرم افزاری فوق العاده و بسیار محبوب که توسط آن می توانید افکت های جذاب و بسیار زیبایی را به عکس هایتان اضافه کنید و سپس این عکس ها را به سادگی بین دوستان و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Instagram دارای افکت های متنوع و امکانات بسیار جالبی می باشد. برای اجرای این نرم افزار نیازمند سیسیتم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید. پیشنهاد می کنیم حتما Instagram را دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 

LORD بازدید : 116 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

حتما شما نیز با تبلیغات درون برخی از بازی یا نرم افزارهای سیستم عامل اندروید برخورد داشته اید. این تبلیغات علاوه بر مزاحمت ، از حجم مصرفی نیز می کاهند. نرم افزار AdAway یک ابزار بسیار مناسب و رایگان برای حذف انواع تبلیغات از درون بازی و نرم افزارهای سیستم عامل اندروید می باشد. کار با این برنامه ساده بوده و نیازی به تنظیمات خاصی ندارد. برای اجرای AdAway نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۱ روت شده دارید. امیدواریم نرم افزار AdAway مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع گردد.

دانلود در ادامه ی مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چت روم دی دانلود

برای ورود به چت روم در زیر مشخصات خو درا کامل و وارد شوید.

درباره ما
Profile Pic
سلام این سایتو ساختم ها هرکی خواست به راحتی بتونه هر چی خواست دانلود کنه. باتشکر . شیرکو فرجی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از سرعت آبدیت دی دانلود راضی هستید؟
    تبلیغات
    برای تبلیغات در دی دانلود با ما تماس بگیرید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 3,111
  • بازدید کلی : 121,142